5028a44eb655e101dd25720970f9dfd8.svg  info@secutek.ro       Transport si plata        Totul despre cumparaturi       Blog

Cele mai frecvente întrebări despre camera nasture 4G

12.04.2019 Support Romania Consultanță tehnică pentru mini camere

În această secțiune găsiți cele mai frecvente întrebări despre camerele nasture 4G Secutron SECU25-4G.

Dacă nu ați găsit răspunsul la întrebarea dumneavoastră, uitați-vă în consultanță tehnică pentru modulul Secutron Core 2.02, care este folosit în cameră. 

1. Soluționarea problemei

1.1 Imposibil de conectat la dispozitiv

Problema conectării poate fi cauzată de faptul că: 

  1. modemul 4G LTE nu este conectat la internet 
  2. modulul WiFi Secutron Core 2.02 nu este conectat cu modemul 4G LTE 
  3. Problema este chiar în modulul Secutron Core 2.02

Vom discuta mai detaliat opțiunile individuale:

1. modemul 4G LTE nu este conectat la internet 

Acest lucru poate fi cauzat de exemplu de: 

  • semnal prost
  • dezactivarea codului PIN de pe cartela SIM introdusă
  • setarea incorectă a APN
  • absența unui tarif de date pe cartela SIM

Puteți verifica ușor dacă există o problemă cu modemul, conectându-vă la rețeaua sa WiFi de pe PC și încercați să încărcați pagini web pe care doriți - dacă reușiți, înseamnă că nu este problemă cu modemul. 

Aici puteți verifica viteza conexiunii dumneavoastre de internet
Pentru verificarea funcționalității modemului, conectați-vă la rețeaua sa WiFi (SSID: SCN-4GRT-XXXXX; parola: 0123456789) și ulterior încercați să încărcați pagina web dorită. Dacă pagina nu se încarcă, este evident că modemul este problema.

Apoi introduceți adresa IP a modemului 192.168.100.1 în browserul de internet (în dispozitivul care este conectat la WiFi SCN-4GRT-XXX), astfel ar putea să se deschidă pagina de administrare a modemului în care vă puteți autentifica. Pentru accesarea paginii de administrare introduceți login: admin; parola: admin.

Tutorial-video pentru autenficarea în administrarea modemului

Conectați-vă la administrarea routerului și verificați semnalul și dacă modemul are atribuită adresa IP.

Vedeți în imagine, cum va arăta pagina în cazul în care dispozitivul funcționează fără probleme.

Dispozitivul funcționează corect

  • semnalul este suficient
  • modemul are atribuită adresa IP

În imaginea următoare este afișat statusul nefuncțional, dacă în modem nu este introdusă cartela SIM. Coloana IP address și 3G/4G Signal Strengh sunt goale.

Dispozitivul nu funcționează corect

  • nu este semnal 
  • nu este atribuită adresa IP 

Soluționare:
– introduceți cartela SIM cu codul PIN dezactivat și un tarif de date suficient

Dacă ați introdus în modem o cartelă SIM fără tarif de date, sau cu setare incorectă a APN-ului, ecranul va arăta precum imaginea de mai jos. 

Modemul afișează semnal, dar nu are atribuită adresa IP.

Dispozitivul nu funcționează corect

  • este semnal suficient
  • nu este atribuită adresa IP 

Definirea problemei:
– problemă în cartela SIM

Rezolvare:
Problema este cauzată de o eroare în cartela SIM din interiorul modemului 4G LTE. Recomandăm să: 

  • Verificați dacă cartela SIM are codul PIN dezactivat și eventual să îl dezactivați dacă este necesar
  • Verificați dacă cartela SIM are activat tariful de date (de ex. prin introducerea în telefon și încărcarea paginilor web dorite). Apoi fie activați tariful de date, fie schimbați cartela SIM cu alta.
     

2. Modul Secutron Core 2.02 nu este conectat cu modemul

Dacă v-ați asigurat că problema nu este la modemul 4G LTE, verificați dacă sunt conectate între ele cele două dispozitive. 
Ca să verificați dacă este conectată la modem ceva dispozitiv, autentificați-vă în secțiunea sa de administrare DHCP Server – DHCP Client List. În această secțiune vi se vor afisa toate dispozitivele conectate la modem. Rețineți că unul dintre dispozitive va fi calculatorul din care vizualizați în prezent administrarea modemului.

  • dacă se afișează „Secutron Core 2.02“ în secțiunea DHCP Client List, conectarea dintre cele două dispozitive funcționează în regulă și puteți să săriți la punctul 3.
  • dacă se afișează Secutron Core 2.02 (de ex. altă cameră), recomandăm să încercați altul

Modalitate de verificare

Altă modalitate de verificare a comunicării dintre modem și cameră este prin intermediul aplicației Anyscene.

Verificarea o faceți în felul următor:

  1. vă conectați la rețeaua WiFi a modemului 4G (SCN-4GRT-XXXX)
  2. porniți aplicația Anyscene
  3. apăsați simbolul „+“ pentru adăugarea unei camere noi și ulterior alegeți posibilitatea „Scan local network“

Dacă aplicația găsește dispozitive, comunicarea este în regulă, problema va fi legată de modulul Secutron Core 2.02. Continuați așadar de la punctul 3.

În cazul în care aplicația nu reușește să găsească niciun dispozitiv, înseamnă faptul că componentele individuale nu sunt conectate împreună..

În acest caz:

  1. Verificați dacă terminalul nu este descărcat și este pornit.
  2. Conectați ambele dispozitive cu cablul de configurare LAN, așteptați cca 1 minut și efectuați din nou întreaga verificare. 

Dacă dispozitivele încep să comunice între ele, înseamnă că problema este cauzată de configurarea WiFi incorectă pe care o puteți seta prin aplicația Anyscene – modulul trebuie conectat la modemul WiFi 4G SCN-4GRT-XXXXX (parola este: 0123456789).

după ce se afișează simbolul inimă, mai așteptați un pic până se afișează simbolul bifă. După aceea puteți deconecta cablul de configurare LAN.

 

În cazul în care dispozitivele nu comunică împreună nici după conectarea cablului de configurare LAN, continuați cu punctul 3.

3. Problema este în modulul Secutron Core 2.02

Dacă nu puteți să înlăturați problema prin intermediul sfaturilor menționate mai sus, atunci totul indică faptul că dispozitivul este defect. În acest caz. va trebuii să îl trimitem furnizorului pentru evaluare și eventual reparații.

1.2 Camera este online dar nu se vede imaginea

Această problemă este cauzată de:

  • Viteza limitată de internet în modemul 4G, sau în dispozitivul dumneavostră mobil. Așteptați cel puțin 5 minute, dacă se afișează imaginea. Dacă da, atunci activați un tarif de date suficient pe cartela SIM. Dacă nu, continuați cu punctul 2. 
  • Dacă vedeți doar un ecran negru, problema constă în conectare. În acest caz este deteriorat cel mai probabil cablul camerei, și va trebuii să trimiteți dispozitivul către o verificare la furnizor și eventual reparații. 
l

2. Întrebări și setări generale

2.1 Conectarea dispozitivului la WiFi prin intermediul aplicației AnyScene

În clipul video de mai jos, este prezentat cum sp conectați camera la rețeaua WiFi síti prin intermediul aplicației AnyScene.

Aplicația AnyScene utilizează de exemplu produsele Secutron DoorGuard-W, sau camera Nasture 4G.

2.2 Setarea notificărilor de email de pe cameră

În clipul video de mai jos este afișată procedura setării notificărilor de email de pe cameră prin intermediul aplicației AnyScene.

2.3 Câte date sunt folosite pentru o oră de transmitere a imaginii?

Spotřeba dat při přenosu obrazu je ovlivněna primárně nastavením obrazu a  snímkováním. Při nastavení VGA rozlišení a snímkování 25FPS je průměrná  spotřeba dat 500Mb/1h.

2.4 Imaginea camerei este ștearsă

Încercați să focalizați camera prin rotirea butonului. Acest dispozitiv dispune de focalizare manuală a camerei, care trebuie verificată înainte de acțiune și eventual ajustată.

Ți-a plăcut acest articol?
Cele mai frecvente întrebări despre ceasul cu cameră Cele mai frecvente întrebări despre ceasul cu cameră Serviciul de consultanță pentru modulul Secutron Core 2.02 Serviciul de consultanță pentru modulul Secutron Core 2.02

Discuții

Nimeni nu a comentat acest subiect încă.

Comentariile pot fi adăugate numai de utilizatori înregistrați și conectați.

Cea mai largă ofertă

Peste 5000 de produse

 

 

 

Producție la comandă

De la proiectare la realizare

Livrare discretă

Fără date despre eshop

​Specialist în domeniu

Mai mult de 5 ani în industrie

Livrarea produselor
Calitatea comunicării
Calitatea e-shopului
95 %
dintre clienții noștri au fost mulțumiți de achiziționare pe www.secutek.ro
98 evaluare