În acest articol găsiți cele mai frecvente întrebări și răspunsuri despre seria localizatoarelor GPS Secutek SGT.
1. Întrebări generale şi setări
1.1 Cum să setați localizatorul pentru comunicarea cu serverul
Pentru ca localizatorul să comunice cu serverul secutrack.net, trebuie să-i trimită câteva comenzi SMS de configurare.
Înainte să trimiteți comenzile, asigurați-vă că:
- localizatorul este stins
- este introdusă în el cartela SIM
- cartela SIM este activată fără codul PIN și are creditul încărcat
Ulterior trimiteți comenzile SMS:
- upload123456 (începe încărcarea la server)
- adminip123456 5.196.122.203 5013 (setați adresa IP a serverului și portul)
- timezone123456 1 (setează fusul orar)
1.2 Cum aflu statusul bateriei?
Aflați statusul bateriei prin trimiterea unui SMS pentru detectarea locației G123456#). În SMS este indicat statusul bateriei (Bat:), care este marcat într-o scală 1-9 (9=baterie completă).
1.3 Cum să setați alertele la mișcare
Dacă doriți să primiți avertisment la detectarea mișcării, puteți seta acest lucru prin SMS.
- shock123456 pentru activarea alarmei
- noshock123456 pentru dezactivarea alarmei
123456 este parola implicită pentru localizatoare. Dacă ați schimbat parola, trebuie să editați și comanda SMS.
Avertismentele sunt trimise doar pe un număr de telefon autorizat. Numărul de telefon autorizat configurați prin trimiterea unui SMS adm123456,numărul_telefonului_dumneavoastră.

2. Soluționarea problemei
2.1 Localizatorul a încetat să trimită date către server (este offline)
Dacă localizatorul a încetat să trimită date către server, și apare ca fiind offline, acest lucru poate fi cauzat de câțiva factori.
Asigurați-vă, în primul rând, că dumneavoastră sau altcineva nu ați trimis în localizator un SMS de configurare în perioada în care acesta nu funcționa. Dacă da, încercați să resetați localizatorul. Dacă nu, urmați pașii conform punctului de mai jos.
- Verificați dacă localizatorul răspunde la comenzile SMS, de ex. trimiterea comenzilor pentru detectarea locației.
Dacă da , continuați la punctul 2., dacă nu, treceți în secțiunea "Localizatorul nu funcționeză".
- Verificați dacă datele mobile de pe cartela SIM care se află în interiorul localizatorului, nu sunt epuizate
În mai mult de 90% dintre cazuri, problema este cauzată chiar de epuizarea limitei datelor mobile. - Testarea datelor funcționale nu este recomandată prin solicitarea unui operator sau verificarea în sistemul de autoservire. Testați funcționalitatea serviciilor de date prin introducerea cartelei SIM în telefonul mobil cu WiFi dezactivat, și încercați să intrați pe pagini web. Dacă paginile nu se încarcă, asigurați-vă că serviciile de date mobile sunt activate pe cartela SIM. Dacă paginile web se încarcă, continuați cu punctul 3.
- Verificați dacă localizatorul nu se află în străinătate
Dacă cartela SIM nu are roamingul activat, va înceta să funcționeze imediat la intrarea într-o țară străină.
Dacă nu v-a ajutat niciun punct dintre cele de sus, este posibil ca dispozitivul să fie defect, și va trebuii să îl trimiteți la reclamații. Aici găsiți procedura pentru depunerea reclamației. Un defect de acest tip este foarte neobișnuit, și tocmai de aceea recomandăm, să încercați prima dată toate celelalte posibilități.


Discuții
Comentariile pot fi adăugate numai de utilizatori înregistrați și conectați.