5028a44eb655e101dd25720970f9dfd8.svg  info@secutek.ro       Transport si plata        Totul despre cumparaturi       Blog

Cele mai frecvente întrebări despre camerele NVR și IP

Camera IP Secutron UltraCam SE-ULU80i – instrucțiuni pentru punerea în funcțiune

Camera nu are în setările principale DHCP pornit, așadar trebuie să îl activăm prin programul UC. După aceea aflăm ID Device, prin care putem conecta camera cu aplicația mobilă.

Herospeed VMS – Cum să atribuiți camera / NVR / XVR cu adresa IP fixă în modul DIRECT

Pentru atribuirea dispozitivului folosim programul VMS Management. Procedăm după tutorialul video.

Cum să aflați adresa IP a routerului

Aflarea adresei routerului

  1. ne contectăm la router prin WiFi / cablu
  2. facem clic dreapta pe simbolul wifi / conexiunii de rețea și deschideți “Deschideți centrul conexiunuii de rețea…”
  3. Apoi “Modificarea setărilor adaptorului” și în continuare după imagine 

    Imaginea arată situația unde sunteți conectat prin WiFi. Dacă sunteți conectat prin cablu, faceți clic pe Rețea Ethernet în loc de Wi-Fi.

NVR DVR24 – setări principale și conectarea camerelor IP

NVR (înregistratorul video de rețea) servește ca dispozitiv de înregistrare extern pentru camerele IP.  În acest articol o să vă explicăm cum să efectuați setările principale și conectarea camerelor.

La setări veți avea nevoie de un monitor și un mouse. În același timp NVR trebuie să fie conectat la rețeaua locală cu camerele IP cu care va realiza înregistrările.

Pornirea DHCP:

  1. conectați monitorul și mouse-ul la NVR 
  2. porniți NVR și pe ecranul de autentificare faceți clic dreapta oriunde și selectați  START – LOGIN
  3. logați-vă (fără parolă)
  4. alegeți limba, formatul video și rezoluția
  5. ulterior ajungeți pe ecranul „Setări de rețea“, unde este obligatoriu să bifați „DHCP“

Atașarea camerei

  1. Pe ecranul principal faceți clic dreapta pentru afișare MENIU.
  2. Alegeți SETAREA CANALULUI IP – MANUAL.
  3. Aici bifați toate articolele din colțul de pe partea stângă (I8, I8S, I9, I12, ONFIV) și faceți clic pe CĂUTAȚI.
  4. Evidențiați elementul găsit și completați în fereastra din dreapta Numele de utilizator și Parola. Găsiți aceste date pe eticheta camerei voastre. După aceea faceți clic pe „Salvați„.
  5. Camera este acum atribuită și imaginea sa ar trebuii să fie afișată pe ecranul principal.

Configurarea înregistrării:

Pentru configurarea înregistrării, accesați secțiunea MENIU – CONFIGURAREA SISTEMULUI – PARAMETRII CANALULUI

Aici găsiți câteva secțiuni utile 

PLANUL DE ÎNREGISTRARE:

Aici puteți seta programul de înregistrare individual pentru fiecare canal. 

DETECTAREA MIȘCĂRII:

Aici puteți seta parametrii de detectare a mișcării pentru fiecare canal individual, cum ar fi 

  • zona urmărită
  • sensibilitate
  • planul alarmei
  • funcții conectate la alarmă (Metoda de conectare)

Secutron SCN-4GRT – controlul dispozitivelor conectate

Dacă utilizați modemul 4G LTE pentru conectarea camerei IP la internet, și nu reușiți să vă conectați cu camera, trebuie să diagnosticați prima dată problema.

Problema poate fi practic în două puncte: 

1.Problema conectării modemului la internet poate fi cauzată de exemplu de 

  • semnal prost
  • activarea codului PIN pe cartela SIM introdusă 
  • setare incorectă APN
  • absența tarifului de date pe cartela SIM 

Puteți verifica cu ușurință dacă problema este cu modemul, prin conectarea la rețeaua sa WiFi de la un PC și încercați să încărcați orice pagini web – dacă reușiți, înseamnă că nu este nicio problemă cu modemul. Dacă nu reușiți, problema este în punctul 2.

Aici puteți verifica viteza conexiunii de internet.

2. Problemă la conectarea dintre camera IP și modem 
Pentru a verifica dacă s-a conectat la modem orice dispozitiv, autentificați-vă în administrarea sa în secțiunea DHCP Server – DHCP Client List. În această secțiune, vi se va afișa toate dispozitivele conectate la modem. Rețineți că unul dintre dispozitive va fi computerul de pe care vizualizați acum administrarea modemului. 

Camera IP Secutron UltraCam SE-ULU80i (SMK25) – instrucțiuni pentru funcționare

Camera nu are în setările principale, DHCP pornit, așadar trebuie să îl activăm prin programul UC. După aceea aflăm ID-ul Device-ului prin care putem conecta camera cu aplicația mobilă. 

Setarea notificărilor de email de pe cameră (Anyscene)

În clipul video de mai jos sunt prezentate instrucțiunile privind setarea notificărilor de email de pe cameră prin intermediul aplicației AnyScene.

Atenție: Unii furnizori de email pot bloca funcția de trimitere automată a emailurilor. În funcție de furnziorul de email și de internet, valorile specifice se pot modifica. 

Aici este un exemplu de setări funcționale pentru e-mailuri la seznam.cz

Următoarele date sunt utilizate ca exemplu 
Email utilizat: test@seznam.cz
Parola pentru email: heslo

SMTP address: smtp.seznam.cz
SMTP port: 465
Transmission protocol: SSL
User Name: test123
Password: heslo
Sender address: test@seznam.cz – de pe acest email vor fi trimise emailurile 
Receiver address: test@seznam.cz – pe acest email vor fi trimise avertismentele 

Discuții

Nimeni nu a comentat acest subiect încă.

Comentariile pot fi adăugate numai de utilizatori înregistrați și conectați.

Cea mai largă ofertă

Peste 5000 de produse

 

 

 

Producție la comandă

De la proiectare la realizare

Livrare discretă

Fără date despre eshop

​Specialist în domeniu

Mai mult de 5 ani în industrie

Livrarea produselor
Calitatea comunicării
Calitatea e-shopului
94 %
dintre clienții noștri au fost mulțumiți de achiziționare pe www.secutek.ro
81 evaluare