5028a44eb655e101dd25720970f9dfd8.svg  info@secutek.ro       Transport si plata        Totul despre cumparaturi       Blog

Cele mai frecvente întrebări despre platforma GPS Secutrack.net (GPS20)

În această secțiune găsiți cele mai frecvente întrebări despre platformele pentru localizatoarele GPS Secutrack.net.

1. Cum să conectați localizatoarele cu platforma

1.1 Cum se atribuie un localizator unui cont web

  1. Autentificați-vă în contul dumneavoastră 
  2. În colțul din stânga sus faceți clic pe iconița  "+"
  3. Completați numele dorit al localizatorului 
  4. În coloana de identificare, completați numărul localizatorului IMEI resp ID (de cele mai multe ori găsiți în cutie, sau lipit direct pe localizator) 
  5. Confirmați cu pictograma marcajului

1.2 Conectarea localizatorilor TK-102 (GPS05), TK-104 (GPS09)

Pentru ca localizatorul să comunice cu serverul Secutrack.net, trebuie să-i trimiteți mai multe comenzi SMS de configurare.

Înainte să trimiteți comenzile, asigurați-vă că: 

  • localizatorul este stins
  • este introdusă în el cartela SIM 
  • cartela SIM este activată fără codul PIN și are creditul încărcat

Ulterior trimiteți comenzi SMS :

  1. APN123456 internet - setări APN "internet"
  2. adminip123456 5.196.122.203 5001 - setarea IP și a portului
  3. gprs123456 - activați gprs
  4. fix020s***n123456 - setarea intervalului de 20s
  5. check123456 - verificarea setărilor

Prin urmare, trebuie să atribuiți un localizator în contul dumneavoastră din platforma Secutrack.net vezi punctul 1.1

1.3 Cum să setați localizatoarele Secutek SGT pentru comunicarea cu platforma

Pentru ca localizatorul să comunice cu serverul Secutrack, trebuie să-i trimiteți câteva comenzi SMS de configurare.

Înainte să trimiteți comenzile, asigurați-vă că:

  • localizatorul este stins
  • este introdusă în el cartela SIM 
  • cartela SIM este activată fără codul PIN și are creditul încărcat 

Ulterior trimiteți comenzi SMS (pe numărul cartelei SIM din interiorul localizatorului): 

  1. apn,internet (setări APN = internet)
  2. upload123456 (pornirea încărcării la server)
  3. adminip123456 5.196.122.203 5013 (setarea IP și a portului serverului nostru)
  4. timezone123456 1 (setarea fusului orar GMT+1)
l

2. Întrebări generale

2.1 Cum să setați avertismentele la ieșirea / intrarea în zonă (Geo-Fence)

Platforma Secutrack.net permite setarea avertismentelor la intrarea / ieșirea din zonele setate.

Vom face setările după cum urmează:

Crearea zonei

  1. Faceți clic pe rotița (setarea principală) în colțul din dreapta sus - ZONE
  2. Butonul "+
  3. Completați numele zonei
  4. Faceți clic pe  Zonă
  5. Alegeți tipul imaginii care delimitează zona din meniu stânga sus (de ex. cerc)
  6. Faceți clic în mijlocul zonei și setați mărimea razei 
  7. Faceți clic din nou pentru confirmare
  8. Faceți clic pe  în colțul din dreapta sus

Astfel este setată zona

Atașarea zonei la un localizator specific 

  1. Faceți clic pe localizatorul dorit din lista pe partea stângă 
  2. Faceți clic pe rotița din partea stângă (setări pentru localizatorul specific)
  3. Selectați ZONA
  4. Bifați zona pe care doriți să o atașați localizatorului

Zona va fi atribuită acum localizatorului ales.

Crearea avertismentelor

  1. Faceți clic pe rotiță (setarea principală) în colțul din dreapta sus - AVERTISMENTE
  2. Butonul "+
  3. În coloana"Tip" alegeți "Geozona a fost abandonată" sau "Intrat în geozonă"
  4. Bifați checkbox "toate dispozitivele"
  5. În coloana canale alegeți tipul de avertismente (email, web sau ambele),
  6. Confirmați cu simbolul 

Astfel este creat avertismentul.

Alocarea avertismentelor localizatorului specific. 

  1. Faceți clic pe localizatorul dorit în lista din partea stângă
  2. Faceți clic pe rotița din partea stângă (setarea pentru localizatorul specific) 
  3. Alegeți AVERTISMENTE
  4. Bifați tipul de avertisment pe care doriți să îl activați pentru localizatorul ales

 

 

 

l

3. Soluționarea problemei

3.1 După autentificarea în hărți, dispozitivul este încă offline.

Pentru o funcționare completă a hărților, este nevoie să îndepliniți câteva condiții. 

1 - Cartela SIM introdusă trebuie să aibă codul PIN dezactivat și internetul activat (datele).

2 - Localizatorul trebuie configurat pe platforma Secutrack prin SMS. Această configurare se poate cumpăra sau o puteți crea singuri. Pentru configurare, trebuie să activați gprs, să setați portul corect și adresa ip a serverului. Mesajele de configurare SMS găsiți în instrucțiunile platformei hărților Secutrack (GPS20). 

 

Ți-a plăcut acest articol?
Cum să rezolvați problema cu primirea notificărilor din aplicație Cum să rezolvați problema cu primirea notificărilor din aplicație Serviciul de consultanță pentru aplicația XMeye Serviciul de consultanță pentru aplicația XMeye

Discuții

Nimeni nu a comentat acest subiect încă.

Comentariile pot fi adăugate numai de utilizatori înregistrați și conectați.

Cea mai largă ofertă

Peste 5000 de produse

 

 

 

Producție la comandă

De la proiectare la realizare

Livrare discretă

Fără date despre eshop

​Specialist în domeniu

Mai mult de 5 ani în industrie

Livrarea produselor
Calitatea comunicării
Calitatea e-shopului
94 %
dintre clienții noștri au fost mulțumiți de achiziționare pe www.secutek.ro
81 evaluare