5028a44eb655e101dd25720970f9dfd8.svg  info@secutek.ro       Transport si plata        Totul despre cumparaturi       Blog

Cele mai frecvente întrebări despre camerele din seria Secutron UltraLife

09.07.2019 Support Romania Consultanță tehnică pentru mini camere

În acest articol găsiți răspunsuri la cele mai frecvente întrebări, și consultanță tehnică legată de camerele din seria Ultra Life (SECU08, MK106, MK107, SECU15, MK81, SECU22).

1. Întrebări generale

1.1 Cum setăm ora pe video?

1 - Creați un fișier text cu denumirea „time“.  Deschideți fișierul și scrieți în el data și ora în formatul RRRR.MM.DD HH:MM:SS (anul.luna.ziua ora:minutul:secunda).

2 - Salvați fișierul creat în folderul principal de pe cardul micro SD.

3 - Introduceți cardul de memorie în dispozitiv. 

4 - Înregistrați un video de testare și asigurați-vă că ora este setată corect. 

1.2 Este posibil să setați durata înregistrărilor individuale ?

Da. Dispozitivul înregistrează la intervale de 3, 5 sau 10 minute. Pentru setarea intervalului, dispozitivul trebuie conectat prin cablu video la TV sau la monitor. După aceea, alegeți în meniu durata intervalului și confirmați selecția prin butonul OK. 

l

l

2. Soluționarea problemei

2.1 Imaginea video este în regulă, dar sunetul perturbat se aude puternic

Bateria dispozitivul mai un pic și se descarcă complet. Calitatea sunetului înregistrat începe să se deformeze la o capacitate a bateriei de cca 5-10 procente.

2.2 Modulul se supraîncălzește și nu înregistrează. Imaginea este neclară atunci când este conectat la TV.

Caracteristicile descrise indică faptul că camera cctv este defectă. Camera poate fi ruptă de ex. 

2.3 Modulul poate fi pornit dar înregistrarea nu poate porni (dioda verde luminează mereu)

Cel mai probabil este vorba depsre o cameră defectă sau conectată greșit. Verificați dacă camera este conectată corect și dacă nu este deteriorată.

2.4 Camera s-a blocat și nu reacționează la telecomadă.

Folosiți butonul de reset, care se află lângă slotul pentru cartelă. Prin apăsarea acestui buton, camera se va reseta total. După aceea puteți porni din nou dispozitivul cu telecomanda.

2.5 Camera nu poate fi pornită

Există 2 motive pentru care nu pornește camera: 

  1. Camera nu este încărcată (uitați-vă la articolul De ce nu poate fi încărcat dispozitivul)
  2. Este introdus un card de memorie deteriorat - în acest caz recomandăm să încercați camera cu un alt card de memorie. 
Ți-a plăcut acest articol?
Consultanță tehnică pentru camerele UltraLife 4G (SECU46) Consultanță tehnică pentru camerele UltraLife 4G (SECU46) Cele mai frecvente întrebări despre ceasul cu cameră Cele mai frecvente întrebări despre ceasul cu cameră

Discuții

Nimeni nu a comentat acest subiect încă.

Comentariile pot fi adăugate numai de utilizatori înregistrați și conectați.

Cea mai largă ofertă

Peste 5000 de produse

 

 

 

Producție la comandă

De la proiectare la realizare

Livrare discretă

Fără date despre eshop

​Specialist în domeniu

Mai mult de 10 ani în industrie

Livrarea produselor
Calitatea comunicării
Calitatea e-shopului
96 %
dintre clienții noștri au fost mulțumiți de achiziționare pe www.secutek.ro
153 evaluare