5028a44eb655e101dd25720970f9dfd8.svg  info@secutek.ro       Transport si plata        Totul despre cumparaturi       Blog

Consultanță pentru rezolvarea problemelor cu interceptările GSM

V-ați cumpărat dispozitiv de interceptare GSM și aveți problemă cu utilizarea acestuia? Aici găsiți rezolvarea celor mai frecvente probleme care pot apărea.

 

Alegeți problema dumneavoastră

Nu se poate suna pe dispozitivul de interceptare

Problema poate fi cauzată de câțiva factori diferiți: 

 

  • Pe cartela SIM introdusă în dispozitivul de interceptare nu este dezactivat codul PIN 
    Veți afla asta, prin introducerea cartelei SIM în telefon și dacă se va solicita codul PIN la pornire, trebuie să îl dezactivați din setările telefonului. Majoritatea în secțiunea MENIU - TELEFON - SECURITATE - CODUL PIN (poate să varieze la diferite telefoane).  
     
  • Dispozitivul de interceptare nu este încărcat
    Lăsați-l la încărcat pe o perioadă de cel puțin două ore. Unele dispozitive de interceptare trebuie încărcate cu cartela SIM introdusă.  
     
  • În locul în care este plasat dispozitivul de interceptare, nu este semnal suficient
    Încercați să vedeți dacă în locul dat aveți semnal suficient pe telefonul mobil. În funcție de tipul concret al dispozitivului de interceptare, recepția semnalului poate fi mai rea decât pe telefonul mobil. 

Dispozitivul de interceptare nu se poate încărca

Dacă dispozitivul de interceptare nu se poate încărca, acest lucru poate fi cauzat de câteva motive.

 

  • Unele dispozitive de interceptare trebuie încărcate cu cartela SIM introdusă 
    Încercați să introduceți cartela SIM în dispozitivul de interceptare și să îl lăsați să se încarce cu ea.
     
  • Cablul de încărcare poate fi deteriorat
    Dacă aveți la dispoziție alt cablu, încercați să încărcați dispozitiivul cu el.
  • Adaptorul de alimentare poate fi defect
    Încercați să utilizați alt adaptor de alimentare.

 

SFAT: Veți vedea că dispozitivul de interceptare se încarcă prin faptul că adaptorul de alimentare  începe să se încălzească după aprox. 10 minute. 

Reapelarea nu funcționează (detecție a zgomotului)

Nefuncționarea reapelării poate fi cauzată de câțiva factori:  

 

  • Pe cartela SIM din dispozitivul de interceptare nu este credit
    Pentru ca dispozitivul de interceptare să poată suna, trebuie să aibă credit suficient pe cartela SIM. Veți verifica acest fapt cel mai ușor prin introducerea cartelei SIM în telefonul mobil și puteți încerca să sunați pe cineva.
     
  • Număr de telefon setat / salvat incorect pentru reapelare
    Unele dispozitive de interceptare sună pe ultimul număr de telefon de pe care au fost sunate. Aveți grijă ca pe telefonul de pe care vreți să faceți reapelarea, să nu aveți configurat un număr anonim. 
    La dispozitivul de interceptare unde se setează numărul pentru reapelare prin SMS, fiți atenți să aveți codul zonei completat corect, și bineînțeles verificați și posibile greșeli de dactilografie.

Reapelarea nu funcționează în mod fiabil

Dacă testați reapelarea, rețineți că majoritatea dispozitivelor de interceptare au setată o anumită întârziere minimă între apelurile individuale. Din acest motiv, se poate întâmpla ca dispozitivul de interceptare să nu apeleze mereu, când se află zgomot în jur.

Întârzierea este setată pentru că în cazul unui zgomot constant în jurul interceptării, să nu se ajungă la o apelare continuă care ar putea cauza descărcarea rapidă a bateriei. 

Nu am instrucțiuni de utilizare

Nu ați reușit să rezolvați problema?

Dacă consultanța noastră nu v-a fost de ajutor, nu rămâne altceva de făcut decât să reclamați produsele. Uitați-vă cum să procedați la formularea reclamației.

Cea mai largă ofertă

Peste 5000 de produse

 

 

 

Producție la comandă

De la proiectare la realizare

Livrare discretă

Fără date despre eshop

​Specialist în domeniu

Mai mult de 5 ani în industrie

Livrarea produselor
Calitatea comunicării
Calitatea e-shopului
95 %
dintre clienții noștri au fost mulțumiți de achiziționare pe www.secutek.ro
98 evaluare