V-ați cumpărat localizator GPS și aveți problemă cu utilizarea lui? Aici găsiți rezolvarea celor mai frecvente probleme care pot apărea.
În cazul în care nu găsiți rezolvarea problemei dumneavoastre, puteți încerca să căutați partea concretă a consultanței tehnice, destinată direct pentru produsul cumpărat de dumneavoastră vezi secțiunea 2. .
1. Alegeți problema dumneavoastră
1.1 Nu am instrucțiuni de utilizare pentru localizator
Puteți descărca întotdeauna instrucțiunile de utilizare pentru produsul concret direct de pe pagina noastră web în secțiunea ”Atașamente”. Dacă nu reușiți să găsiți instrucțiunile, contactați serviciul nostru pentru clienți.
1.2 Localizatorul GPS nu se poate încărca
Dacă localizatorul GPS nu se poate încărca, asta poate fi cauzat de câteva motive.
- Unele localizatoare GPS trebuie încărcate cu cartela SIM introdusă
Încercați să introduceți cartela SIM în dispozitivul de interceptare și lăsați să se încarce astfel. - Cablul de încărcare poate fi deteriorat
Dacă aveți la dispoziție alt cablu, încercați să încărcați instrumentul cu el,
- Adaptorul de alimentare poate fi deteriorat
Încercați să utilizați alt adaptor de alimentare
SFAT: Vedeți că localizatorul se încarcă prin faptul că adaptorul de alimentare începe să se încălzească după aprox.10 minute. Dacă nu ați reușit să rezolvați problema cu încărcareaa localizatorului GPS, uitați-vă la alte sfaturi, cum să rezolvați problema cu încărcarea.
1.3 Localizatorul arată o locație incorectă sau nu arată nicio locație
Problema poate fi cauzată de câțiva factori:
- Localizatorul nu a avut timp suficient să afle poziția sa
Dacă ați cumpărat un localizator nou, la prima utilizare a datelor, trebuie să îl puneți, de regulă la un loc unde va avea vedere directă către cer. Dacă este posibil, în afara clădirilor înalte sau pădurilor care ar putea afecta recepția semnalului GPS.
Dacă localizatorul nu va fi plasat în condiții adecvate, prima localizare poate dura mult mai mult.
- Localizatorul este într-un loc în care recepția semnalului este slabă
Localizatoarele GPS, de regulă nu funcționează în interiorul clădirii sau în garaje. Anumite tipuri de localizatoare nu răspund la comenzi până nu își localizează poziția, și se poate întâmpla ca localizatorul să nu comunice.
- Localizatorul GPS poate fi deranjat de un bruiaj al semnalului
În cazul în care în jurul localizatorului GPS este activat un bruiaj, localizatorul GPS nu va fi capabil să detecteze locația sa.
- Cartela SIM din localizator nu mai sunt date suficiente
Pe cartela SIM din localizator nu mai sunt date mobile suficiente sau au fost dezactivate de către localizator (de ex. pe o perioadă mai lungă de timp în care cardul nu a fost utilizat).
1.4 Localizatorul arată o locație undeva în Oceanul Atlantic
Anumite localizatoare, în cazul în care nu sunt capabile să detecteze actuala locație, afișează coordonatele 00.0000 00.0000, care se află undeva în Oceanul Atlantic. Problema poate fi cauzată de câțiva factori:
- Localizatorul nu a avut timp suficient să detecteze locația sa
Dacă ați cumpărat un localizator nou, la prima utilizare trebuie, de regulă să îl lăsați timp de 15 - 30 de minute într-un loc în care va avea vedere directă către cer Dacă este posibil, să fie în afara clădirilor înalte sau pădurilor, care ar putea afecta recepția semnalului GPS.
Dacă localizatorul nu va fi amplasat în condiții adecvate, prima sa localizare poate dura ceva mai mult. - Localizatorul este într-un loc unde nu este o recepție bună a semnalului
Localizatoarele GPS, de regulă nu funcționează în interiorul clădirii sau în garaje subterane.
- Localizatorul GPS poate fi deranjat de un bruiaj al semnalului
În cazul în care este pornit un bruiaj în jurul GPS-ului, localizatorul GPS nu este capabil să detecteze poziția sa.
1.5 Localizatorul trimite locația și ora neactualizată
Anumite tipuri de localizatoare, în cazul în care nu sunt capabile să detecteze actuala locație, trimit ultima locație aflată cu data și ora detectării acesteia. De exemplu dacă o mașină intră într-un garaj subteran, atunci localizatorul va trimite în continuarea locație de intrare.
În clipa în care localizatorul va fi capabil să detecteze din nou locația actuală, începe să trimită din nou date actualizate.
1.6 Localizatorul nu este precis
Precizia localizării GPS este influențată negativ, în special de acești factori:
- cer innorat
- clădiri înalte
- pădure
- în general orice obstacole pe cer
Faptul că localizatorul, în condiții nefavorabile, nu este capabil să detecteze precis poziția, nu este un defect.
1.7 Localizatorul răspunde cu mare întârziere
Răspunsul întârziat la răspunsuri este cauzată de obicei de faptul că localizator trece în modul de economisire a energiei. Dacă întrerupeți localizatorul din modul de economisire, actualizarea poziției sale durează mai mult. Soluția este să mutați localizatorul în modul în care GPS-ul este activ neîntrerupt, dar asta poate cauza descărcarea rapidă a bateriei.
Anumite tipuri de localizatoare răspund la comenzile pentru detectarea poziției doar în clipa în care reușesc să afle poziția sa. Dacă localizatorul GPS se află de exemplu în garaj sau în casă, sau a fost stins mult timp, atunci răspunsul poate dura foarte mult.
1.8 Localizatorul GPS nu răspunde
Problema poate fi cauzată de câțiva factori diferiți:
- Nu este dezactivat codul PIN pe cartela SIM introdusă în localizatorul GPS
Aflați asta prin introducerea cartelei SIM în telefon și dacă la pornire se va solicita codul PIN, trebuie să îl dezactivați din setările telefonului. Majoritatea în secțiunea MENIU - TELEFON - SECURITATE - CODUL PIN ( poate varia pe diferite telefoane).
- Localizatorul GPS nu este încărcat
Lăsați-l să se încarce timp de cel puțin două ore. Unele localizatoare GPS trebuie încărcate cu cartela SIM introdusă.
- Localizatorul este în regim de economisire a energiei
Dispozitivul poate fi setat în regimul în care are modulul GSM oprit, și astfel nu poate reacționa la comenzi. Repornirea lui, de obicei se întâmplă într-un anumit interval sau când localizatorul se mișcă. Verificați setările actuale conform instrucțiunilor de utilizare.
- Nu este semnal suficient în locul în care localizatorul GPS este situat
Testați dacă în locul dat, aveți semnal suficient pe telefonul mobil. În funcție de tipul concret al localizatorului GPS, recepția semnalului poate fi mai slabă decât pe telefonul mobil. Încercați așadar, să îl mutați în alt loc.
- Nu aveți setată parola administratorului
Anumite tipuri de localizatoare comunică doar cu un număr de administrator prestabilit. Încercați să setați numărul de admin. după instrucțiunile de utilizare.
1.9 Localizatorul a încetat să trimită date către server
Pentru ca localizatorul să poată trimite date către server, trebuie îndeplinite câteva condiții.
- Cartela SIM introdusă trebuie să aibă codul PIN dezactivat și internetul activat (datele mobile).
- Dacă localizatorul se află în străinătate, pe cartela SIM trebuie activat roaming-ul.
- Localizatorul trebuie să fie încărcat și pornit.
- Localizatorul trebuie să fie configurat pentru comunicarea cu serverul web (găsiți setările aici).

2. Căutarea produselor concrete în consultanța tehnică
Există câteva metode cum puteți căuta în consultanța noastră tehnică. Le descriem pe toate în punctele individuale de mai jos.
2.1 Căutare în funcție de codul produsului
Introduceți codul produsului cumpărat de Dumneavoastră în fereastra de căutare în partea de sus a paginii web. Căutarea ar trebuii să găsească, în primul rând produsul în sine, și după aceea (dacă există), articolul din consultanța tehnică.
- Dacă codul conține liniuță, scrieți doar partea din cod care se află înainte de liniuță
- dacă nu ați reușit să găsiți articolul pentru produsul concret, puteți încerca să căutați consultanță generală pentru întreaga serie de produse care funcționează la fel (vezi punctul 2).
2.2 Căutare în funcție de seria produsului
În fereastra de căutare în partea de sus a paginii web introduceți denumirea seriei produsului de ex.
- Secutek SGT
- Secutek SRT
- Secutek SWX
- etc..
2.3 Parcurgerea manuală a consultanței tehnice
Puteți parcurge consultanța tehnică și manual, asta prin următoarea metodă
- Intrați în consultanța tehnică pentru localizatoarele GPS
- Căutați articolele individuale

Nu ați reușit să rezolvați problema?
Dacă consultanța noastră nu v-a fost de ajutor, nu rămâne altceva de făcut, decât să contactați serviciul de asistență pentru clienți , sau să reclamați produsele.
Discuții
Comentariile pot fi adăugate numai de utilizatori înregistrați și conectați.