5028a44eb655e101dd25720970f9dfd8.svg  info@secutek.ro       Transport si plata        Totul despre cumparaturi       Blog

Consultanță penru rezolvarea problemelor cu mini camere

V-ați cumpărat o mini cameră și aveți problemă cu utilizarea ei? Aici găsiți rezolvarea celor mai frecvente probleme care pot apărea.  

1. Alegeți problema dumneavoastră

1.1 Nu am instrucțiunile de utilizare

Instrucțiunile de utilizare le puteți descărca întotdeauna direct de pe pagina noastră web pentru produsul concret. Dacă nu ați reușit să găsiți instrucțiunile, contactați serviciul nostru pentru clienți.

1.2 Camera nu se încarcă atunci când este conectată la PC

Problema poate fi cauzată de câțiva factori. 

 

  • Verificați dacă cablul este introdus corect în mini cameră
    La mini camerele selectate trebuie să introduceți cablul până la ”oprire”
     
  • Încercați să conectați mini camera în alt port USB, sau PC
    Unele porturi USB nu trebuie să fie compatibile cu mini camera. Încercați să o conectați în mai multe porturi USB, sau eventual la alt PC.
     
  • Verificați dacă mini camera este în modul corect
    Majoritatea mini camerelor trebuie să fie oprite la conectarea în PC. Unele camere trebuie să fie pornite în modul stand by ca să se afișeze corect în PC. Încercați așadar ambele variante. Nu conectați niciodată mini camera la PC în clipa în care înregistrați videoclipuri. 
     
  • Verificați dacă se luminează dioda după conectare la mini cameră
    Dacă nu se luminează nicio diodă după conectare, cel mai probabil cablul va fi defect. Încercați așadar să utilizați alt cablu. 

1.3 Mini camera nu înregistreză videoclipurile și nu reacționează nicicum

Verificați dacă mini camera este încărcată
Conectați camera la PC sau la încărcător și lăsați-o să se încarce pentru cel puțin 2 ore. După conectarea cablului de încărcare, dioda de pe cameră ar trebuii să se lumineze. Dacă camera este descărcată semnificativ, ”revenirea” ei poate dura până la câteva ore. Înainte să reclamați camera, încercați să o lăsați să se încarce cel puțin 12 ore. 

Din experiență știm că o cauză foarte frecventă pentru care instrumentul nu poate fi încărcat, deseori nu este un defect al camerei dar al adaptorului de alimentare sau al cablului. Dacă aveți posibilitatea, încercați să utilizați la încărcare alt cablu sau adaptor, de care sunteți sigur că funcționează corect. 

 

SFAT: Vedeți că camera se încarcă fie după diodele ce semnalizează, fie după faptul că adaptorul de alimentare începe să fie cald după aprox. 10 minute.

1.4 Nu se poate seta ora și data pe mini cameră

Pentru rezolvarea problemei, încercați următoarele:

 

  • Verificați dacă data este scrisă în format corect
    Formatul corect găsiți în instrucțiunile de utilizare. 
     
  • Verificați dacă fișierul text este scris corect 
    Denumirea corectă a fișierului text găsiți în instrucțiunile de utilizare.
     
  • Asigurați-vă că ați plasat fișierul text creat în folderul rădăcină
    Folderul rădăcina este folderul principal din memorie. 

2. Căutarea produselor concrete în consultanța tehnică

Există câteva metode cum să alegeți în consultanța noastră tehnică. Le descriem pe toate în punctele individuale de mai jos. 

2.1 Căutare în funcție de codul produsului

Introduceți codul produsului cumpărat de Dumneavoastră în fereastra de căutare din partea de sus a paginii web. Căutarea ar trebuii să găsească în primul rând,  produsul în sine, și după aceea (dacă există) articolul din consultanța tehnică. 

  • Dacă codul conține liniuță, scrieți doar partea din cod care se află înainte de liniuță
  • dacă nu reușiți să găsiți articolul pentru produsul concret, puteți încerca să căutați în consultanța generală pentru întreaga serie a produselor care funcționează la fel (vezi punct 2.). 

2.2 Căutare în funcție de seria produsului

În fereastra de căutare din partea de sus a paginii web introduceți denumirea seriei produsului de ex.

  • Secutek SGT
  • Secutek SRT
  • Secutek SWX
  • etc..

 

2.3 Parcurgerea manuală a consultanței tehnice

Puteți parcurge și manual consultanța tehnică, și asta prin următoarea metodă 

  1. Intrați în consultanța tehnică pentru mini camere 
  2. Căutați articole individuale

Nu ați reușit să rezolvați problema?

Dacă nu v-a ajutat consultanța noastră, nu rămâne altceva de făcut decât să reclamați produsele. Uitați-vă cum să procedați la formularea reclamației. 

Discuții

Nimeni nu a comentat acest subiect încă.

Comentariile pot fi adăugate numai de utilizatori înregistrați și conectați.

Cea mai largă ofertă

Peste 5000 de produse

 

 

 

Producție la comandă

De la proiectare la realizare

Livrare discretă

Fără date despre eshop

​Specialist în domeniu

Mai mult de 10 ani în industrie

Livrarea produselor
Calitatea comunicării
Calitatea e-shopului
96 %
dintre clienții noștri au fost mulțumiți de achiziționare pe www.secutek.ro
125 evaluare