5028a44eb655e101dd25720970f9dfd8.svg  info@secutek.ro       Transport si plata        Totul despre cumparaturi       Blog

Consultanță tehnică pentru MobilSpy

MobilSpy este o aplicație performantă pentru interceptarea telefonului mobil, care vă permite să urmăriți întreaga serie de evenimente în telefonul mobil vizat.

Dacă aveți întrebări sau aveți nevoie de ajutor cu setarea aplicației, uitați-vă prin acest articol. 

1.Setări și întrebări generale

1.1 Cum să vă creați un cont trial gratuit


 

1.2 Cum să instalați MobilSpy în telefon

În acest video o să vă arătăm cum să instalați interceptarea telefonului mobil MobilSpy în telefonul vizat. 

Pentru instalare aveți nevoie să:

  • aveți contul creat
  • aveți la dispoziție telefonul vizat (telefonul în care veți instala MobilSpy) cu acces la internet 

După instalare este indicat să ștergeți istoricul căutării.

1.3 Cum să îmbunătățiți funcționarea completă a aplicației

În special la telefoanele cu sistemul Android 9 și altele, sunt elemente de securitate îmbunătățite foarte bine care blochează funcționalitatea corectă a aplicației MobilSpy. Sistemul de operare restricționează drepturile tuturor aplicațiilor care rulează pe fundalul telefonului. Acestă problemă se poate rezolva parțial. 

 O soluționare posibilă puteți găsi în contul dumneavoastră în secțiunea SETĂRI - APLICAȚII ÎN PRIM-PLAN. 

Aici este o descriere a setărilor individuale:

  1. NICIODATĂ - aplicația nu se va muta niciodată în prim-plan (ecranul principal), și va rula în cel mai discret mod. Dacă telefonul blochează funcționarea anumitor aplicații din fundal, aplicația nu va putea efectua aceste activități. 
     
  2.  MODUL INTELIGENT - aplicația va trece automat în prim-plan (ecran principal), în clipa în care se va stinge ecranul telefonului, și în același timp va fi planificată înregistrarea împrejurimilor. Înregistrarea împrejurimilor, totuși este cea mai problematică funcție, care se află pe fundal.
     
  3. MEREU DUPĂ STINGEREA ECRANULUI- când ecranul telefonului va fi stins, aplicația va trece în prim-plan, ceea ce va permite o funcționare mai bună. 

ATENȚIE:

Dacă aplicația rulează în prim-plan, înseamnă că iconița ei sau notificarea poate fi văzută în listă. La aprinderea ecranului, aplicația trece automat în fundal. Mai ales la telefoanele mai vechi și care funcționează mai lent, iconița aplicației poate clipi pentru o clipă (nu apucă să dispară înainte ca ecranul să se aprindă). De aceea recomandăm cu insistență, să testați trecerea aplicației în prim-plan (ecranul principal) doar în clipa în care aveți telefonul la dispoziție și puteți verifica astfel dacă aplicația poate fi descoperită.

 

l

2. Soluționarea problemei

2.1 Bateria telefonului se descarcă rapid

Aplicația MobilSpy în principiu solicită foarte puțin bateria telefonului mobil. Singurele funcții care pot solicita (încărca) semnificativ bateria telefonului, sunt înregistrările audio frecvente a împrejurimilor și urmărirea locației GPS.

Dacă nu doriți ca funcționarea aplicației Mobil Spy să dăuneze semnificativ asupra rezistenței bateriei în telefonul vizat, recomandăm să restricționați utilizarea funcțiilor menționate mai sus. În special, setarea intervalului pentru urmărirea locației GPS pentru minimum 60 de minute. 

O altă posibilitate este schimbarea setărilor de urmărire a locației doar în ”Rețea”. Locația obținută este doar orientativă, iar efectul asupra bateriei este minim. 

Setarilor dispozitivului: prima data accesati setarile si pe urma mergeti la reteaua dispozitivului. In iconita gasiti cum sa faceti stabilirea unei limite lunare pentru 3 G si stabilirea unei limite lunare pentru WIFI.
 

2.2 Problemă cu urmărirea locației

Aplicația afișează doar datele pe care le obține din telefon. Există 3 situații posibile care pot apărea:

Aplicația obține date din receptorul GPS al telefonului 
Situația poate apărea în clipa în care telefonul are activată funcția GPS. În acest caz, locația obținută va fi foarte exactă. 
Aplicația nu obține date de la receptorul GPS al telefonului
Situația apare mai ales în clipa în care funcția GPS este dezactivată în telefon. În acest caz, aplicația obține cel puțin o localizare aproximativă în funcție de celula BTS a operatorului de telefonie mobilă, la care este conectat telefonul. Precizia depinde de densitatea celulelor BTS din jurul telefonului vizat.
Aplicația nu obține deloc date din telefon
Situația apare în clipa în care telefonul este, de exemplu stins sau în modul avion. În cazuri excepționale, aplicația se poate opri și începe să trimită date doar după restartarea telefonului. 

Nu se afișează nicio locație

Pentru ca locația să se afișeze, trebuie să fie permisă o formă de aflare a locației în telefonul vizat. Dacă atât localizarea GPS, cât și localizarea prin rețea, sunt dezactivate, atunci nu va fi trimisă nicio locație către server.

2.3 Apelul se aude rău

O parte a apelului se aude bine, în timp ce altă parte se aude rău sau deloc

Problema este cauzată de faptul că fiecare tip de telefon are modalități diferite de înregistrare a apelului. În principiu, există 2 posibilități importante: 

Telefonul permite înregistrarea direct în timpul telefonului (atunci ambele părți ale apelului se vor auzi bine) 
Telefonul nu permite înregistrarea direct în timpul apelului ( atunci apelul este de obicei înregistrat prin intermediul microfonului de pe telefonul vizat, și participantul la conversație din cealaltă parte aude rău sau nu aude deloc).

Există mai multe dispozitive diferite de înregistrare, iar fiecare poate funcționa pe alt telefon. 

Aplicația după instalare, încearcă să aleagă automat cel mai potrivit dispozitiv. Dacă rezultatul nu este ideal, puteți încerca să setați dispozitivul manual din setări: Prima data accesati " fisierele audio" apoi alegeti la "Permis" si "numarul numarului" de zile dupa care alegeti din lista VOICE COMMUNICATION.

 

2.4 Nu poate fi redat apelul înregistrat

Prima dată trebuie să descărcați înregistrarea în calculator. Din cauza compresiei ridicate, este folosit formatul .amr. Pentru redarea ei, așadar trebuie să utilizați un player care acceptă acest format. 

Cea mai folosită variantă este programul intuitiv AMR player, care poate fi descărcat gratuit. Cea mai nouă versiune Windows Media Player acceptă deasemenea acest format.

2.5 Marcaje tăiate în meniu

Marcajele sunt tăiate pentru că a expirat licența dumneavoastră. Puteți comanda prelungirea licenței din meniu în secțiunea „INFORMAȚII DESPRE LICENȚĂ“.

Dacă sunt tăiate doar anumite marcaje, înseamnă că funcțiile tăiate nu sunt active pentru licența dumneavoastră. În cazul în care sunteți interesați de actualizarea licenței, contactați furnizorul.

2.6 Nu se trimit date către server

Problemele cu trimiterea datelor către server pot fi cauzate din motive diferite. Vom descrie aici cauzele individuale, începând cu cele mai frecvente. 

1. Telefonul vizat nu este conectat la internet 

  • telefonul este stins
  • telefonul are depășită limita datelor mobile 
  • telefonul nu are semnal

Soluție: Așteptați până se aprinde din nou telefonul, primește înapoi semnal, apoi așteptați până când limita datelor mobile se reactivează în luna nouă, sau telefonul să se conecteze la WiFi.

2. Aplicația a fost eliminată din telefon 

  •  telefonul a revenit la setările din fabrică 
  • aplicația a fost eliminată de către utilizator

Soluție: Instalați din nou aplicația în telefonul vizat. 

3. Aplicația a fost blocată în telefon

  • aplicația putea să fie blocată de un antivirus
  • aplicația putea să fie blocată de aplicația de monitorizare, în special, a traficului de date sau economisirea bateriei

Aplicația de monitorizare scanează telefonul mobil, și asigură faptul că anumite aplicații nu solicită prea mult telefonul (în special traficul de date mobile și consumul bateriei). Dacă consideră că una dintre aplicații solicită prea mult telefonul, propune utilizatorului să închidă această aplicație. 

Soluție: Verificați aplicațiile instalate în telefonul vizat care ar putea bloca aplicația Mobil Spy. În aplicațiile de monitorizare este obligatoriu să setați ignorarea aplicației Mobil Spy. Varianta optimă este să faceți asta deja la prima instalare. Dacă aveți suficient timp pentru instalare, după instalarea aplicației Mobil Spy, lăsați telefonul pornit câteva ore (cel mai bine toată ziua) și așteptați să vedeți dacă vreo aplicație de monitorizare nu va detecta aplicația Mobil Spy ca una ce solicită telefonul. Dacă apar în telefon avertismente, alegeți opțiunea ”ignorare”, ”nu mai afișa”, etc. Astfel vă asigurați că aplicația Mobil Spy nu va fi blocată.  

 

DATELE SE ÎNREGISTREAZĂ CU ÎNTÂRZIERE
1. Limita setată a datelor mobile pentru încărcarea datelor prin 3G a fost depășită, și de aceea datele se încarcă doar când telefonul se conectează la WiFi.

Soluție: Măriți limita setată de administrația dumneavoastră în secțiunea „SETĂRI“.

In primul rind alegeti din colonca  Setarile, dupa care alegeti a doua varianta din iconca  de la Setarea unei limite lunare pentru 3G, nu in ultimul rind Salvarea datelor.
 

Pe cartela SIM a telefonului a fost depășită limita datelor mobile 

Soluție: Așteptați până în luna următoare, pentru ca limita de date mobile să se reînnoiască. Până atunci veți încărca datele către server doar atunci când telefonul va fi conectat la internet prin WiFi. Dacă doriți să reduceți intensitatea datelor mobile ale aplicației, schimbați setările de trimitere a înregistrărilor audio în ”La cerere”. Prin urmare, nu vor fi trimise automat toate înregistrările audio către server, dar vor fi trimise doar acele apeluri pe care le solicitați prin intermediul aplicației.

Din colonca de inregistrari alegeti pentru prima data" Fisiere audio" dupa care urmeaza sa alegeti "la cerere" si al treilea etapa trebuie" salvarea"datelor alese.


 

2.7 Problemă cu înregistrarea sunetului din preajma telefonului

MobilSpy este o aplicație performantă pentru interceptarea telefonului mobil, fiind singura pe piață care permite o înregistrare discretă de pe microfonul telefonului, în funcție de programul orar setat. 

Din urmatorul tabel trebuie sa alegeti 4 optiuni:

Prima optiune sunt fișiere audio

A doua optiune tipul de pornire - ziua

A treia optiune este de la ce ora - durata inregistrari

A patra optiune sa adaugi optiunile alese

Probleme posibile

Înregistrarea în funcție de programul orar, este o operație dificilă pentru telefon, și de aceea dacă o astfel de operație este efectuată de aplicația care rulează pe fundalul telefonului, unele telefoane pot opri automat astfel de operații. 

De ce aplicația rulează pe fundal

Pentru ca rularea aplicației să fie discretă, aplicația trebuie să ruleze pe fundal, altfel va afișa cele mai diferite notificări care ar putea dezvăluii aplicația. 

Soluționare

MobilSpy permite mutarea inteligentă a aplicației din fundal în prim-plan (pe ecranul principal), ceea ce poate rezolva problema menționată mai sus la majoritatea telefoanelor. Efectuați setările în secțiunea SETĂRI - APLICAȚII ÎN PRIM-PLAN.

Aici veți vedea 3 opțiuni 

Mereu după stingerea ecranului 
Aplicația trece mereu în prim-plan (ecran principal) după stingerea ecranului.
Niciodată
Aplicația va rula doar pe fundalul telefonului
Modul inteligent
Aplicația se mută în prim-plan (ecran principal) doar la îndeplinirea concomitent a două condiții
a) este stins ecranul
b) este planificată înregistrarea împrejurimilor 
 

l

Nu ați reușit să găsiți răspunsul?

Dacă serviciul nostru de consultanță nu v-a ajutat, contactați serviciul de asistență pentru clienți.

Ți-a plăcut acest articol?

Discuții

Nimeni nu a comentat acest subiect încă.

Comentariile pot fi adăugate numai de utilizatori înregistrați și conectați.

Cea mai largă ofertă

Peste 5000 de produse

 

 

 

Producție la comandă

De la proiectare la realizare

Livrare discretă

Fără date despre eshop

​Specialist în domeniu

Mai mult de 5 ani în industrie

Livrarea produselor
Calitatea comunicării
Calitatea e-shopului
94 %
dintre clienții noștri au fost mulțumiți de achiziționare pe www.secutek.ro
81 evaluare