Înainte să reclamați produsele
În acest articol o să Vă arătăm cum vă puteți orienta rapid și eficient în serviciul nostru de consultanță tehnică.
Prima dată recomandăm să vă uitați în consultanța noastră tehnică generală unde sunt descrise complet cele mai frecvente probleme și rezolvarea lor.
Dacă nu găsiți răspunsul pe care îl căutați în consultanța generală, atunci puteți căuta mai concret.
Cum să căutați în consultanța tehnică:
1. Căutare în funcție de codul produsului
Introduceți codul produsului cumpărat de Dumneavoastră în fereastra de căutare în partea de sus a paginii web. Căutarea ar trebuii să găsească în primul rând produsul în sine, și după aceea (dacă există) articolul în consultanța tehnică.
- Dacă codul conține liniuță, scrieți doar partea din cod care se află înainte de liniuță
- dacă nu ați reușit să găsiți articolul pentru produsul concret, puteți încerca să căutați în consultanța generală pentru întreaga serie a produselor care au aceeași funcționalitate.
2. Căutare în funcție de seria produsului
În fereastra de căutare în partea de sus a paginii web introduceți denumirea seriei produsului de ex.
- Secutek SGT
- Secutek SRT
- Secutek SWX
- etc..
3. Parcurgerea manuală a consultanței tehnice
Puteți parcurge consultanța tehnică și manual, asta prin următoarea metodă
- Intrați în consultanța tehnică
- Alegeți categoria care vă interesează
- Căutați articolele individuale