Un motiv des al reclamațiilor este că dispozitivul nu poate fi încărcat. Din experiența noastră, știm că peste 70% dintre reclamațiile legate de produse sunt trimise degeaba. Dacă dispozitivul dumneavoastră nu se încarcă, încercați următoarele:
1. Nu sunt îndeplinite condițiile pentru încărcare
Anumite produse au anumite condiții care trebuie respectate la încărcare, de exemplu
- anumite produse trebuie încărcate atunci când sunt pornite
- anumite produse trebuie încărcate atunci când sunt stinse
- anumite produse trebuie încărcate cu cartela SIM introdusă
Cerințele concrete pentru încărcare găsiți în instrucțiunile de utilizare a produsului.
2. Încercați alt cablu de încărcare sau alt încărcător
Un caz mai frecvent decât cel în care produsul în sine este defect, este acela în care este defect cablul sau încărcătorul. Așadar încercați să utilizați la încărcare alt cablu sau alt încărcător.
3. Lăsați dispozitivul să se încarce timp de cel puțin 24 de ore
Dacă dispozitivul nu este utilizat timp îndelungat, se poate ajunge la o subîncărcare a încărcătorului și trebuie reactivată bateria lui, ceea ce poate dura până la 24 de ore. Nu vă lăsați păcăliți de faptul că dispozitivul nu reacționează la încărcare în primele câteva ore, nici nu luminează diodele corespunzătoare - este normal în această situație.
Discuții
Comentariile pot fi adăugate numai de utilizatori înregistrați și conectați.