Clienții reclamă foarte des produsele, de exemplu pentru faptul că camera ascunsă nu realizează înregistrarea. Din experiența noastră. știm că peste 70% din produse sunt reclamate degeaba. Uitați-vă la cele mai frecvente motive, care cauzează probleme cu înregistrarea.
1. Dispozitivul nu este încărcat
Un dispozitiv complet funcțional este de multe ori ”nefuncțional” pentru că nu este încărcat.
Măsuri de prevenție:
- înainte de utilizare încărcați dispozitivul timp de cel puțin 2 ore
- verificați dacă nu este un cablu de încărcare defect, sau încărcător
- până dispozitivul nu se poate încărca, uitați-vă peste articolul De ce nu se încarcă dispozitivul
2. Nu este introdus cardul de memorie
Majoritatea produselor nu au propria memorie, și trebuie să introduceți un card de memorie ca să puteți înregistra.
Măsuri de prevenție:
- introduceți în dispozitiv înainte de utilizare un card de memorie compatibil
- introduceți cardul în dispozitivul oprit - majoritatea dispozitivelor nu pot citi cardul în timp ce funcționează
3. Cardul de memorie utilizat nu este funcțional sau este virusat
La utilizarea unui card de memorie nefuncțional sau virusat, dispozitivul nu va putea funcționa corect.
Măsuri de prevenție:
- încercați să formatați cardul în PC, să testați funcționalitatea lui în alt dispozitiv
- dacă aveți posibilitatea, încercați să utilizați alt card de memorie
4. Cardul de memorie pe care îl utilizați nu este acceptat
Dacă dispozitivul suportă carduri de memorie de o capacitate de până la 32GB, atunci nu va putea funcționa corect la utilizarea unui card de 128GB.
Măsuri de prevenție:
- utilizați un card compatibil
Discuții
Comentariile pot fi adăugate numai de utilizatori înregistrați și conectați.