5028a44eb655e101dd25720970f9dfd8.svg  info@secutek.ro       Transport si plata        Totul despre cumparaturi       Blog

Garanție prelungită

1. Ce înseamnă Serviciul de prelungire a garanției?
Serviciul de garanție prelungita permite clienților noștri să extindă garanția standard de doi ani pentru bunurile cumpărate cu încă un an, doi sau trei ani.

Serviciul de garanție prelungita  se aplică întotdeauna numai produsului pentru care a fost achiziționat și se aplică numai bunurilor pentru care vânzătorul oferă o garanție legală.

Achiziționarea unui singur serviciu Garanția prelungita este legată de o singură bucată de bunuri cumpărate

2. Când intră în vigoare serviciul de garanție prelungita pentru bunuri?
Acest serviciu intră în vigoare în prima zi după ultima zi a garanției standard de doi ani. Garanția standard de doi ani durează 24 de luni de la data primirii bunurilor achiziționate.

3. Serviciul de garanție prelungita a bunurilor poate fi aranjat suplimentar (adică mai târziu decât împreună cu achiziționarea bunurilor)?
Serviciul de garanție extinsă poate fi achiziționat numai împreună cu bunurile cărora li se va aplica acest serviciu. Prin urmare, nu poate fi aranjat separat de achiziționarea de bunuri.

4. Care sunt termenii serviciului a garanției prelungite?
Condițiile pentru utilizarea cu succes a serviciului de garanție prelungita sunt aceleași ca și pentru o reclamație regulată:

a) Finalizarea și atașarea Protocolului de reclamație, în care este necesar să se descrie defectul cât mai detaliat posibil. Cu cât primim informații mai detaliate de la dvs., cu atât vom putea gestiona mai repede reclamația.

b) Depunerea unei chitanțe, facturi sau alt document care dovedește achiziționarea bunurilor în magazinul Secutek.ro împreună cu serviciului de garanție prelungita .

c) Livrarea de bunuri defecte pentru care serviciul de garanție prelungita a fost achiziționat către un angajat al magazinului Secutek.ro. Bunurile revendicate trebuie predate împreună cu toate accesoriile utilizate sau trebuie să furnizeze, de asemenea, coduri de acces, parole și alte date de conectare necesare pentru a lucra cu dispozitivul.

Clientul are dreptul să aplice serviciul de garanție prelungita.

  • în persoană la orice sucursală a magazinului Spyobchod.cz
  • de la distanță prin trimiterea mărfii de către orice companie de transport la departamentul nostru de reclamații.

                                  Secutek.ro - Reclamații
                                    Hrusická 2616/3
                                   141 00   Praha 4

În cazul în care mărfurile sunt expediate de către transportator, împachetați mărfurile cu atenție, astfel încât să nu fie deteriorate în timpul transportului.

5) Cum arată utilizarea serviciului de garanție prelungita?
Pe baza utilizării justificate a serviciului de garanție prelungita de către client, clientului i se va oferi un serviciu de reclamații în aceleași condiții ca și reclamațiile standard pe perioada garanției.

6) Serviciul de garanție prelungita a mărfurilor poate fi utilizat în mod repetat?
Serviciul de garanție prelungita poate fi utilizat în mod repetat pe durata acestuia.

  • În cazul în care bunurile la care se referă serviciul sunt reparate în timpul garanției extinse, serviciul nu se va încheia și perioada convenită nu se va modifica.
  • În cazul în care bunurile acoperite de serviciu sunt schimbate în timpul garanției extinse, serviciul nu va expira și va continua să se aplice bunurilor înlocuitoare pentru perioada rămasă.

Atunci când utilizați serviciul de garanție prelungita, prețul de achiziție al bunurilor nu poate fi rambursat. Serviciul se aplică numai la repararea mărfurilor defecte și, dacă nu este posibilă repararea, la schimbul de mărfuri pentru același model sau mai mare sau succesor.

7) În ce cazuri expiră dreptul de a utiliza serviciul de garanție prelungita?
Dreptul de a utiliza serviciul de garanție prelungita expiră:

  • După ultima zi a garanției prelungite adică, în cazul achiziționării unei garanții prelungite pentru încă un an, aceasta expiră în 365 de zile de la expirarea garanției standard de doi ani.
  • Prin retragerea din contractul de cumpărare în termen de 14 zile.
  • La returnarea prețului de cumpărare a bunurilor în perioada de garanție de doi ani. În acest caz, plata pentru garanția prelungita este nerambursabilă.

8) Când nu este posibil să solicitați serviciul de garanție prelungita?
Pe durata valabilității serviciului de garanție extinsă, clientul este obligat să utilizeze produsul în mod corespunzător în conformitate cu scopul utilizării sale și în conformitate cu instrucțiunile de utilizare sau documentația similară a producătorului pentru produs.

Dreptul la serviciul de garanție prelungita nu poate fi recunoscut în următoarele cazuri:

  • defect al bunurilor cauzat de manipularea neprofesională a clientului sau a unei alte persoane cu bunurile
  • interferență neautorizată cu mărfurile
  • deteriorarea mecanică a mărfurilor
  • instalarea neprofesională a mărfurilor
  • deteriorarea bunurilor cauzată de o utilizare necorespunzătoare
  • maltratarea bunurilor
  • neglijarea îngrijirii corespunzătoare a bunurilor
  • deteriorarea bunurilor de către un virus informatic

În plus, serviciul de schimb prelungit nu se aplică defectelor cauzate:

  • uzură normală (de exemplu reducerea capacității bateriei în timpul utilizării în bunuri),
  • cauze externe (de exemplu, accident de circulație, impact sau altă influență mecanică sau termică, fulgere, furtuni, fluctuații ale curentului electric, pătrunderea fluidului etc.)

Dacă unul dintre următoarele defecte este confirmat de către tehnicianul reclamației în timpul inspecției tehnice, utilizarea acestui serviciu este considerată nejustificată și, prin urmare, nu mai este posibil să doriți să utilizați din nou acest serviciu în viitor.

9) Poate întreprinzătorii să folosească serviciul de garanție prelungita a mărfurilor?
Clientul recunoaște că serviciul de garanție extinsă poate fi furnizat doar consumatorilor - adică. persoane fizice (non-antreprenori); în caz contrar, revendicările de serviciu nu sunt aplicabile.

10. Cum se alege varianta potrivită a serviciului de garanție prelungita?
În prezent oferim serviciul de garanție prelungita a mărfurilor în trei variante, în funcție de prețul bunurilor pentru care este achiziționat serviciul:

  • mărfuri în valoare de 388 - 969 RON
  • mărfuri în valoare de 969,16 - 1938 RON
  • mărfuri în valoare de 1938,19 - 3876 RON

Veți găsi întotdeauna varianta potrivită pentru bunurile date în accesoriile sale. Dacă comandați varianta greșită, clientului i se va comunica necesitatea de a schimba varianta acestui serviciu. Dacă această comunicare nu poate fi efectuată (de exemplu, din cauza unui număr de telefon sau a unui e-mail nevalid), întreaga comandă va fi anulată.

Fiecare variantă oferă clienților posibilitatea de a alege perioada de garanție prelungita necesară, cu 1, 2 sau 3 ani după garanția standard de doi ani.

Nu ezitaţi să ne contactaţi

Formular de contact
Cea mai largă ofertă

Peste 5000 de produse

 

 

 

Producție la comandă

De la proiectare la realizare

Livrare discretă

Fără date despre eshop

​Specialist în domeniu

Mai mult de 5 ani în industrie

Livrarea produselor
Calitatea comunicării
Calitatea e-shopului
95 %
dintre clienții noștri au fost mulțumiți de achiziționare pe www.secutek.ro
98 evaluare