Deși încercăm să vindem astfel de produse, pentru a face acest lucru cât mai puțin posibil, cu toate acestea, produsul se strică destul de des. Dacă se întâmplă acest lucru, vă vom asigura o reparare cât mai rapidă sau schimbul produselor, sau vă vom returna banii.
Înainte să reclamați produsele
Înainte de a reclama produsele, vă rugăm să vă uitați prin serviciul nostru de consultanță tehnică, de multe ori motivul defecțiunii este doar configurarea greșită a dispozitivului.
Uitați-vă care sunt cele mai frecvente probleme și soluționarea acestora:
Cum să căutați în serviciul de consultanță tehnică:
1. Căutare după codul produsului
Introduceți codul produsului cumpărat de Dumneavoastră în fereastra de căutare în partea de sus a site-ului. Căutarea ar trebuii să găsească în primul rând produsul căutat și după aceea, (dacă este cazul) articolul din serviciul de consultanță tehnică.
- Dacă codul conține liniuță, scrieți doar o parte a codului înainte de liniuță
- dacă nu puteți găsi articolul ce corespunde produsului respectiv, puteți încerca să găsiți serviciul de consultanță general pentru întreaga serie a produselor, care au același control (vezi punctul 2.)
2. Căutare după seria produsului
În fereastra de căutare în partea de sus a site-ului, introduceți denumirea seriei produsului, de ex.
- Secutek SGT
- Secutek SRT
- Secutek SWX
- etc..
3. Navigarea manuală a serviciului de consultanță tehnică
Puteți parcurge serviciul de consultanță tehnică și manual, și anume prin metoda următoare:
- Intrați în serviciul de consultanță tehnică
- Alegeți categoriile care vă interesează
- Căutați articole
Cum să procedați la reclamații
În cazul în care nu ați reușit să găsiți soluția problemei dumneavoastre în serviciul nostru de consultanță tehnică, puteți reclama produsele în una dintre modalitățile enumerate mai jos.
Pentru o rezolvare cât mai rapidă și eficientă a reclamației, Vă rugăm să:
- oferiți o descriere cât mai detaliată a defectului
- livrarea produsului reclamat împreună cu toate accesoriile utilizate
- furnizarea de coduri de acces, parole și alte date de loghare necesare pentru manipularea dispozitivului
Reclamații la magazin
Vă rugăm să aduceți produsul în oricare magazin ales împreună cu dovada plății produsului.
- Completați și tipăriți Protocolul de reclamații.
- Descrieți cât mai detaliat defectul. Astfel veți grăbi soluționarea reclamației Dumneavoastre.
- Aduceți produsul la magazin împreună cu Protocolul de reclamații și dovada plății.
- Despre metoda reclamației o să Vă informăm prin e-mail. Puteți afla statusul actual la adresa de e-mail info@secutek.ro
- Serviciul de schimbare rapidă este posibil doar la sucursala principală în Praga.
Reclamații prin poștă
Puteți trimite produsul direct la departamentul de reclamații Secutek.ro, unde vom rezolva cu drag reclamațiile Voastre.
- Este suficient să completați Protocolul de reclamații. În
câmpul Descrierea defectului, vă rugăm să descrieți cât mai detaliat despre ce defecțiune este vorba. Cu cât informațiile primite de la Dumneavoastră vor fi mai detaliate, cu atât mai bine vom putea rezolva reclamația.
- Împachetați produsul cu atenție, pentru a evita deteriorarea acestuia la transport. Adăugați cererea de reclamație și dovada plății produsului.
- Trimiteți produsul la departamentul nostru de reclamații:
Secutek.ro - reclamații
Hrusická 2616/3
141 00 Praga 4
Întrebări frecvente
Cât timp durează soluționarea reclamației?
În cazul consumatorului, avem la dispoziție 30 de zile pentru soluționarea reclamației. Această perioadă este valabilă în cazul în care avem de la dumneavoastră toate documentele. Majoritatea reclamațiilor le rezolvăm de obicei mult mai repede.
De ce documente aveți nevoie pentru soluționarea reclamației?
Este suficientă dovada plății produsului și Formularul de reclamații completat.
Trebuie să aduc produsul în ambalajul original și cu toate accesoriile corespunzătoare?
Ambalajul original nu este necesar. Furnizați produsul împreună cu accesoriile. Uneori cauza defecțiunii pot fi chiar accesoriile
Unde aflu cum continuă soluționarea reclamației mele?
Statusul actual al reclamației dumneavoastre puteți verifica la adresa de e-mail: info@secutek.ro
Cum să reclamați în cazul în care cumpărătorul este antreprenor (NIF)
Antreprenorii care cumpără pe baza numărului de identificare, nu li se aplică garanția, și metoda de soluționare a reclamației este individuală. În limita posibilităților, încercăm să rezolvăm toate reclamațiile.
În cazul unei reclamații nejustificate, voi fi taxat pentru costurile asociate soluționării acesteia?
Timpul tehnicienilor care evaluează reclamațiile durează, dar chiar și asa, prima dată nu vă vom taxa pentru munca lor.
În cazul în care veți dori să trimiteți produsul reclamat înapoi prin poștă, o să vă plătim doar costurile pentru transport. Îl putem pregăti, alternativ, gratuit pentru preluare la una dintre sucursalele alese de dumneavoastră.