
Acest serviciu superior vă garantează, faptul că în cazul unui defect al produsului cumpărat, îl vom repara dacă aşteptaţi (în cazul unui defect minor), sau înlocuim cu unul nou.
CONDIŢIILE SERVICIULUI:
- valabilitate de 24 de luni de la data preluării produsului
- valabil o singură dată
- repararea / înlocuirea cu unul nou dacă aşteptaţi (maximum 2 ore de la data reclamării)
- dacă produsul nu poate fi reparat imediat , şi nu se află în stoc, obţineţi de la noi imediat un credit în valoarea produsului achiziţionat, pentru a putea cumpăra un alt produs
- serviciul nu se referă la defecţiunile mecanice şi defecţiunile cauzate de o utilizare neadecvată (se referă la produse aflate în garanţie)
- serviciul se percepe ca şi cum ar fi fost utilizat în cazul unei utilizări neautorizate a serviciului (dacă la repare se va constata, de ex. o defecţiune mecanică a produsului) şi astfel nu este posibil să fie aplicat din nou în viitor.