5028a44eb655e101dd25720970f9dfd8.svg  info@secutek.ro       Transport si plata        Totul despre cumparaturi       Blog

Ați achiziționat alarma WiFi și aveți problemă cu utilizarea ei? Găsiți aici rezolvarea celor mai frecvente probleme care pot apărea. 

În cazul în care nu găsiți aici rezolvarea problemei dumneavoastre, puteți încerca să căutați partea specifică a consultanței tehnice, destinată direct pentru produsul cumpărat de dumneavoastră, vezi secțiunea 2. 

1. Alegeți problema dumneavoastră

1.1 Nu am instrucțiuni de utilizare

Instrucțiunile de utilizare a produsului specific, întotdeauna se pot descărca direct de pe pagina noastră. Dacă nu reușiți să găsiți instrucțiunile, contactați serviciul nostru de consultanță pentru clienți.

1.2 Cum să procedați dacă pierdeți parola

Deschideți meniul dispozitivului cu parola "987456321798" și apoi realizați formatul.

 

1.3 Alarma GSM cu WiFi – autorizarea altor numere de telefon

Primul cont pe care îl conectați cu unitatea principală a alarmei, va deveni automat CONT DE ADMINISTRATOR. De îndată ce un cont de administrator va fi conectat cu unitatea principală, nu va mai fi posibilă conectarea cu unitatățile altor conturi, până nu le acordați autorizarea din contul de administrator.


1.4 Alarma GSM cu WiFi – cum să înregistrați contul în aplicație

Dacă aveți descărcată aplicația WIFI GSM alarm system (după instalare, în telefon se va afișa ca „Alarm Center),trebuie să vă înregistrați prima dată, și astfel o să vă creați contul. 

l

2. Căutarea produselor specifice în consultanța tehnică

Există câteva modalități cum să căutați în serviciul nostru de consultanță tehnică. Le vom descrie pe toate în punctele individuale de mai jos. 

2.1 Căutare după codul produsului

Introduceți codul produsului cumpărat de Dumneavoastră în fereastra de căutare pe partea de sus a paginii web. Căutarea ar trebuii, în primul rând, să găsească produsul în sine, și prin urmare (dacă există) articolul din serviciul de consultanță tehnică. 

  • Dacă codul conține cratimă, scrieți doar partea codului care se află înainte de cratimă 
  • Dacă nu ați reușit să găsiți articolul corespunzător pentru un produs anume, puteți încerca să căutați serviciul de consultanță generală pentru întreaga serie a produselor care au aceeași funcționare (vezi punctul 2). 

2.2 Căutare în funcție de seria produsului

Introduceți denumirea seriei produsului în fereastra de căutare, în partea de sus a paginii web, de ex. 

  • Secutek SGT
  • Secutek SRT
  • Secutek SWX
  • etc..

2.3 Navigarea manuală a consultanței tehnice

Puteți parcurge și manual consultanța tehnică, și asta prin metoda următoare

  1. Intrați în serviciul de consultanță tehnică pentru alarmele WiFi
  2. Căutați articole individuale
l

Nu ați reușit să rezolvați problema?

Dacă serviciul nostru de consultanță nu v-a ajutat, nu rămâne altceva decât să reclamați produsele. Uitați-vă cum să procedați la depunerea reclamației.

Discuții

Nimeni nu a comentat acest subiect încă.

Comentariile pot fi adăugate numai de utilizatori înregistrați și conectați.

Cea mai largă ofertă

Peste 5000 de produse

 

 

 

Producție la comandă

De la proiectare la realizare

Livrare discretă

Fără date despre eshop

​Specialist în domeniu

Mai mult de 10 ani în industrie

Livrarea produselor
Calitatea comunicării
Calitatea e-shopului
96 %
dintre clienții noștri au fost mulțumiți de achiziționare pe www.secutek.ro
125 evaluare