5028a44eb655e101dd25720970f9dfd8.svg  info@secutek.ro       Transport si plata        Totul despre cumparaturi       Blog

Serviciul de consultanță pentru rezolvarea problemelor cu camerele de securitate

Ați achiziționat o cameră de securitate și aveți problemă cu utilizarea ei? Aici găsiți rezolvarea celor mai frecvente probleme care pot apărea. 

În cazul în care nu găsiți aici rezolvarea problemei dumneavoastre, puteți încerca să căutați partea specifică a consultanței tehnice direct destinată pentru produsul cumpărat de dumneavoastră, vezi secțiunea 2.

1. Alegeți problema sau întrebarea dumneavoastră

1.1 Nu am instrucțiuni de utilizare

Puteți descărca instrucțiunile de utilizare direct de pe pagina web a produsului concret în secțiunea "Atașamente". Dacă nu reușiți să găsiți instrucțiunile, contactați serviciul nostru pentru clienți.

1.2 Trebuie să am o adresă IP publică pentru funcționarea camerei IP ?

Deoarece toate camerele IP din oferta noastră suportă conexiune cloud, nu trebuie să aveți o adresă IP publică. În același timp, nu trebuie să efectuați setări speciale routerului dumneavoastră. 

Dacă nu este specificat în camera respectivă, cloud nu trebuie plătit.

1.3 Nu ne putem conecta la cameră (este offline)

  1. Încercați să vedeți dacă camera se poate conecta din rețeaua locală 
    Dacă funcționează conectarea din rețeaua locală, atunci treceți la punctul 1.4. 
  2. Verificați dacă camera are setată o adresă IP potrivită
    Dacă camera nu are activată funcția DHCP (alocare automată a unei adrese IP potrivite), atunci trebuie activată această funcție, și după aceea să restartați camera. Sau să setați manual adresa IP (doar pentru utilizatori avansați).

    Activarea funcței DHCP se face de obicei prin intermediul programului cu care este dotată camera.

    Dacă doriți să setați manual adresa IP, aici este un rezumat scurt a celor mai importante puncte.
    Adresa IP a routerului este de obicei 192.168.1.1, (aflați adresa routerului dumneavoastră, de ex. prin introducerea  comenzii "ipconfig /all" în linia de comandă și după aceea căutarea adresei în rândul "Default Gateway"). Partea roșie este segmentul de rețea și ultimul număr este adresa concretă. Pentru funcționarea corectă a camerei, trebuie ca
    a) Segmentul de rețea al camerei să fie același cu segmentul de rețea al routerului
    b) Adresa concretă în rețeaua dată unică (dacă într-o rețea există dispozitive cu aceeași adresă IP, niciunul nu va funcționa corect). Pentru a afla dacă o adresă IP este gratuită, introduceți de exemplu "ping 192.168.1.100". Dacă linia de comandă va anunța că adresa nu se potrivește, înseamnă că adresa este liberă. 

1.4 Camera este online în rețeaua locală, dar nu vă puteți conecta la ea prin Internet

  1. Verificați dacă internetul este activat în rețeaua la care este conectată camera
    Conectați-vă la aceeași rețea și încercați să accesați pagini web.
     
  2. Verificați dacă aveți internetul activat (datele / wifi) în dispozitivul de pe care doriți să vă conectați la cameră prin internet
    Încercați să accesați de pe dispozitiv paginile web pe care doriți.
  3. Verificați dacă nu aveți în router setate reguli care ar putea bloca comunicarea
    Dacă în router nu aveți setate reguli speciale, atunci în mod implicit, nu trebuie modificat nimic pentru ca camerele să funcționeze. Problema apare destul de des în rețelele de la firme, unde specialistul IT a setat diferite reguli care blochează un anumit tip de comunicare.
    În acest caz trebuie să eliminați problema din partea IT-ului dumneavoastră.
    Pentru conectare cloud, camerele folosesc porturile UDP 1-65535.
l

2. Căutarea în consultanța tehnică pentru produsele concrete

Există câteva metode cum puteți căuta în serviciul nostru de consultanță tehnică. Le descriem pe toate în punctele individuale de mai jos. 

2.1 Căutare în funcție de codul produsului

Introduceți codul produsului cumpărat de Dumneavoastră în fereastra de căutare din partea de sus a paginii web. Căutarea ar trebuii să găsească în primul rând, produsul în sine, și ulterior (dacă există) articolul din consultanța tehnică. 

  • Dacă codul nu conține liniuță, scrieți doar partea din cod care se află înaintea liniuței.

 

2.2 Căutare în funcție de seria produsului

În fereastra de căutare din partea de sus a paginii web, introduceți denumirea seriei produsului, de ex. 

  • Secutek SGT
  • Secutek SRT
  • Secutek SWX
  • etc..

 

2.3 Parcurgerea manuală a consultanței tehnice

Puteți parcurge și manual consultanța tehnică, și asta prin următoarea metodă

  1. Intrați în consultanța tehnică pentru camerele de securitate.
  2. Căutați articolele individuale
l

Nu ați reușit să rezolvați problema?

Dacă consultanța noastră nu v-a fost de ajutor, nu rămâne altceva de făcut decât să reclamați produsele. Uitați-vă cum să procedati la formularea reclamației.

Discuții

Mircea Dorel Matasaru 21.01.2023 08:38 upraveno 21.01.2023 08:39
Mulțumesc

Comentariile pot fi adăugate numai de utilizatori înregistrați și conectați.

Cea mai largă ofertă

Peste 5000 de produse

 

 

 

Producție la comandă

De la proiectare la realizare

Livrare discretă

Fără date despre eshop

​Specialist în domeniu

Mai mult de 10 ani în industrie

Livrarea produselor
Calitatea comunicării
Calitatea e-shopului
96 %
dintre clienții noștri au fost mulțumiți de achiziționare pe www.secutek.ro
125 evaluare