V-ați cumpărat o cameră vinatoare și aveți problemă cu utilizarea acesteia? Aici găsiți rezolvarea celor mai frecvente probleme care pot apărea.
În cazul în care nu găsiți aici rezolvarea problemei dumneavoastre, puteți încerca să căutați serviciul de consultanță tehnică destinat special pentru produsul cumpărat de dumneavoastră, vedeți la secțiunea 3.
1.Întrebări despre setări specifice
1.1 Cum să setați trimiterea emailului prin SMTP la camere vinatoare
Mulți clienți se confruntă cu problema setării SMTP pe camerele de vinatoare astfel încât imaginile să ajungă prin email și nu prin MMS-uri inutile costisitoare. Aici vedeți setările specifice pe care le-am încercat.
Exemplu 1:
Cartela SIM : Vodafone – tarif (trebuie să fie activate serviciile de date mobile)
Server de email pentru trimitere: yahoo.com
Setări:
Setarea parametrilor operatorului în secțiunea 3G / APN
APN: internet
User Name: lăsați necompletat
Password: lăsați necompletat
Setarea parametrilor expeditorilor în secțiunea SMTP.
Mail server IP: smtp.yahoo.com
Port: 25
Mail Account: completăm emailul, prin care vor fi trimise pozele – trebuie să fie trecut la gmail.com (de ex. honzanovak@yahoo.com)
Mail Password: completăm parola corespunzătoare pentru emailul completat
Exemplu 2:
Cartela SIM: Mobil.RO – cartela reincarcabila
Server de email pentru trimitere: yahoo.com
Setări:
Setarea parametrilor operatorului în secțiunea: 3G / APN
APN: internet.t-mobile.ro
User Name: gprs
Password: gprs
Setarea parametrilor expeditorului în secțiunea: SMTP.
Mail server IP: smtp.yahoo.com
Port: 25
Mail Account: completăm emailul prin care vor fi trimise pozele – trebuie să fie trecut la gmail.com(de ex. honzanovak@yahoo.com)
Mail Password: completăm parola corespunzătoare pentru emailul completat
Exemplu 3:
Cartela SIM: Orange – cartela reincarcabila
Server de email pentru trimitere: yahoo.com
Setări:
Setarea parametrilor operatorului în secțiunea: 3G / APN
APN: internet.t-mobile.ro
User Name: lăsați necompletat
Password: lăsați necompletat
Setarea parametrilor expeditorului în secțiunea SMTP.
Mail server IP: smtp.yahoo.com
Port: 465
Mail Account: completăm emailul prin care vor fi trimise pozele – trebuie să fie trecut la gmail.com (de ex. honzanovak@yahoo.com)
Mail Password: completăm parola corespunzătoare pentru emailul completat
Notă. La utilizarea unei adrese email de la Gmail, Google poate solicita accesul la cont prin aplicații mai puțin sigure, acest lucru puteți realiza la următorul link: https://www.google.com/settings/security/lesssecureapps
Astfel sunt setați parametrii expeditorului. Nu trebuie să uităm însă să completăm emailul destinatarului pe care îl completăm în secțiunea „Send To„.
Setarea este testată pe camerele trap comercializate de noi FP06 și FP07.
În cazul în care trimiterea emailului nu funcționează nici în acest caz, verificați:
- dacă este credit pe cartela SIM
- dacă cartela SIM are PIN-ul dezactivat
- dacă cartela SIM are activate serviciile de date mobile
- dacă nu aveți eroare de configurare

2. Întrebări generale
2.1 Nu am instrucțiuni de utilizare
Puteți descărca întotdeauna instrucțiunile de utilizare direct de pe produsul specific pe pagina noastră web. Dacă nu reușiți să găsiți instrucțiunile, contactați serviciul nostru de consultanță pentru clienți.
2.2 Cum funcționează setarea sensibilității pentru detectarea mișcării
În meniul camerei trap puteți seta câteva niveluri de sensibilitate pentru detectarea mișcării.
Detectarea mișcării este influențată de câțiva factori:
- mărimea obiectului care se mișcă
- radiația IR a obiectului (temperatura lui)
- viteza de mișcare a obiectului
- distanța obiectului
La întrebările de tipul "De la câți metri distanță funcționează setarea specifică a sensibilității" prin urmare, din păcate nu putem oferi un răspuns. Este vorba despre suma tuturor factorilor și în fiecare mediu, sensibilitatea trebuie reglată individual.
2.3 Iluminarea a încetat să funcționeze după un timp
Verificați statusul bateriei la întreruperea iluminării IR. La o capacitate mică, iluminarea nu funcționează constant și se poate întrerupe.

3. Căutarea în consultanța tehnică pentru produsele specifice
Există câteva moduri de căutare în consultanța noastră tehnică. Le descriem pe toate la punctele individuale de mai jos.
3.1 Căutare după codul produsului
Introduceți codul produsului cumpărat de dumneavoastră în fereastra de căutare din partea de sus a paginii web. Căutarea ar trebuii să găsească, în primul rând produsul individual, și ulterior (dacă există) articolul din consultanța tehnică.
- Dacă codul conține cratimă, scrieți doar partea codului care se află înainte de cratimă
- dacă nu ați reușit să găsiți articolul pentru un anumit produs, puteți încerca să căutați consultanța generală pentru întreaga serie de produse, care au aceeași funcționare (vezi punctul 2)
3.2 Căutare după seria produsului
În partea de sus a ferestrei de căutare web introduceți denumirea seriei produsului de ex.
- Secutek SGT
- Secutek SRT
- Secutek SWX
- etc..
3.3 Parcurgerea consultanței tehnice manual
Puteți parcurge consultanța tehnică și manual, și asta prin următoarea metodă
- Accesați consultanța tehnică pentru camere vinatoare
- Căutați articole individuale

Nu ați reușit să rezolvați problema?
Dacă consultanța noastră nu v-a fost de ajutor, nu rămâne altceva de făcut, decât să contactați serviciul nostru de asistență pentru clienți sau să reclamați produsele.
Discuții
Comentariile pot fi adăugate numai de utilizatori înregistrați și conectați.