Aici găsiţi sfaturi utile şi răspunsuri la cele mai frecvente întrebări legate de camerele de securitate din seria SBS Secutek.
1. Întrebări generale şi setări
1.1 Cum să setaţi realizarea de fotografii la anumite intervale de timp
Camerele Secutek SBS realizează capturarea fotografiilor în timp şi stocarea acestora în propria memorie sau trimiterea acestora către un server FTP.
Setările trebuie efectuate prin interfaţa web a camerei (nu prin programe de calculator sau aplicaţii mobile). Găsim setările în secţiunea SETTINGS - ADVANCED - AUTOSNAP.
Aici putem seta şi programul pentru realizarea fotografiilor în fiecare zi a săptămânii.
Notă: La camerele 3G / 4G trebuie să vă conectaţi printr-un hotspot WiFi transmis de cameră şi să intraţi pe interfaţa web prin adresa IP 192.168.100.100
1.2 Cum pot configura camera prin interfața web?
Utilizați instrumentul de căutare pentru a afla adresa IP a camerei.
Apoi, în browserul de internet Chrome, accesați această adresă și completați numele de utilizator: admin, parola: admin.
Acum faceți clic pe vizualizarea PC.
Faceți clic pe setări.
Acum aveți opțiunea de a efectua o configurație completă a camerei conform cerințelor dvs.
1.3 Cum pot adăuga o cameră la aplicație folosind un cod QR?
1.4 Cum se adaugă o cameră la aplicație atunci când este conectat prin LAN?
1.5 Cum configurez încărcarea pe FTP?
1.6 Este posibil să conectați o cameră 4G Secutek SBS la o rețea WiFi locală?
1.7 Cum se configurează notificările prin e-mail?
Vă recomandăm să utilizați Gmail pentru a trimite notificări prin e-mail. Trebuie să ajustați securitatea contului dvs. Gmail înainte de a-l configura.
Setări de securitate
1) Conectați-vă la contul dvs. la gmail.com.
2) Accesați Setări (pictograma roată din dreapta -> Setări).
3) Comutați la fila Conturi și import și în secțiunea Modificare setări cont: faceți clic pe Alte setări cont Google.
4) Faceți clic pe Securitate în coloana din stânga
5) În partea de jos a paginii, în secțiunea Acces la aplicații mai puțin sigur, faceți clic pe Activați accesul și comutați-l la Activat
6) Comutați la activarea aplicațiilor mai puțin sigure
Aceasta completează setările de securitate și acum putem configura notificări pentru a fi trimise direct la NVR.
Setări de notificare prin e-mail
1 - Conectați NVR-ul la Internet
2 - Setările de e-mail pot fi găsite în Meniu - Setări - Rețea - E-mail
3 - Următorii parametri trebuie setați în această filă
Gmail.com
Setările parametrilor expeditorului
Server SMTP: smtp.gmail.com
Port: 465
Nume utilizator: completați e-mailul, prin care va fi trimisă notificarea.
Parolă: Parola e-mailului, de la care vor fi trimise notificările.
Expeditor: e-mailul, care urmează să fie listat ca expeditor.
Destinatar: e-mail, către care vor fi trimise notificările.
1.8 Cum conectez difuzorul PR-IP02 la cameră?
1.9 Cum resetez camera?
1.10 Câte date consumă camera de la o oră?
1.11 Cum se setează iluminarea unei camere 4G?
1.12 Rezolvarea problemelor
2.1 Expedierea e-mailurilor de pe cameră nu funcționează
2.2 Camera 4G nu este online (nu este posibil să vă conectați prin intermediul aplicației)
Discuții
Comentariile pot fi adăugate numai de utilizatori înregistrați și conectați.